Чим зайняти дитину? Поради фахівців

Вправа "Бачу - читаю (чую) - розумію"

Мета: розвиток слухомовленнєвої пам'яті та уваги, зорової уваги, вміння помічати деталі та "зчитувати" зміст малюнка, навички читання та розуміння прочитаного.

Завдання дитини: розглянути малюнок. 

А (на розвиток навички розуміння прочитаного) - прочитати речення і поставити відповідний знак поряд. 

Б (на розвиток слухомовленнєвої пам'яті та уваги) - послухати (твердження) і дати відповідь "так/ні" щодо конкретного малюнка

(клікніть на зображення для розкриття в повному розмірі

↓      ↓      ↓     


Ідеї для ігор під час перебування в укритті

Важливо пам'ятати, що аудіальний канал сприйняття під час виття сирен знаходиться в особливому навантаженні - потрібно його "зайняти":

1. Співати хором.

2. Вигукувати кричалки.

3. Слухати в навушниках аудіоказки та музику.

4. Взяти з собою музичні інструменти, влаштувати для всіх концерт.

ТІЛО

1. Пластилін (зараз ліпити може бути ефективніше, ніж малювати). 

2. По можливості взяти з собою подушки, щоб зробити хатку.

3. Нитки, щоб навкруги себе "накреслити" коло безпеки.

4. Оригамі.

5. Кінетичний пісок.

6. Робити мотанки з хусточок і роздавати дітям в укритті.

7. Вчитися жонглювати.

8. Чарівні дотики - уявити, що тіло - це музичний інструмент. І кожна частина тіла видає свій звук.Торкатися долонькою, а дитина співає, мукає, кукурікає тощо.

9. Я - тварина. Показати жестом, позою, звуками тварину. Інший партнер по грі відгадує.

10. Видувати мильні бульбашки.

11. Докричатись до Місяця - уявити, що треба крикнути послання космонавтам чи інопланетянам. Можна кричати з різних кутків кімнати один одному, можна спрямовувати звук "далеко-далеко".

12. "Видихнути хмарку" - уявити, що вдихнули хмару і видихнути її зі звуком, можливо, з грозою та блискавкою (тупаючи ногами).

13. "Погода" - можна йти, можна стукати подушечками пальців: спочатку сонечко і легкий вітер (ідемо - стукаємо повільно, м'яко і тихо), потім потім вітер посилюється, починається дощ (йдемо швидше і тупаємо). Дощ посилюється - тупаємо сильніше, злива - стрибаємо, гроза - ураган - стрибаємо, дмухаємо і кричимо, вітер заспокоюється, дощ затихає - поступово йдемо тихіше і повільніше. Закінчуємо "гарною погодою".

14. "Клац-клац" - клацати зубами, ніби від холоду, потім показувати зуби, як мавпочки, скалитися і гарчати, як тигри. Після цього перетворитися в людей.

15. "Лети!" - дмухати один на одного, як на пір'їнку. Дозволити собі дмухнути на дорослого, щоб здути його з місця.

16. "Штовханки" - "відштовхнути повітряною хвилею" партнера по грі, зробивши жест руками.

17. "Бій подушками".

18. "Борці сумо" - запхати подушку під одяг і штовхатися, подушка пом'якшить удари.

19. "Шкрябалки і дряпалки" - нігтями "прошкрябати" малюнок в тісті, фользі, крупі. В пакет, що закривається, залити фарбу, дитина подушечками пальців і нігтями малює візерунки.

20. Боулінг - збивати різні предмети (дозволити порушити порядок).

21. "В ціль" - зім'яти в руках папір і, як м'ячиком, намагатися попасти в ціль.

22. Кричати в "мішечок для крику" або в стаканчик.

МАЛЮВАТИ

1. Будиночки, веселки.

2. Мрію.

3. Найбезпечніше, захищене місце.

4. Те, що захочеться робити відразу після війни.

5. Розмальовки.

6. Ангелів.

© 2019 Інклюзивно-ресурсний центр, вул. Соборна, 107, м. Сміла, 20700
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати