В БІБЛІОТЕЧКУ БАТЬКІВ, ПЕДАГОГІВ

Веснянки (гаївки, гагілки, ягілки, риндзівки)

Веснянки - назва старовинних слов'янських обрядових пісень, пов'язаних з початком весни і наближенням весняних польових робіт. За допомогою веснянок люди передавали свою енергію природі, щоб усе живе навколо прокинулося і знову ожило.

Веснянки співаються майже завжди одночасно з танцями та іграми, які мають «закликати» весну та добрий урожай. Назв у веснянок є багато: «ягівка», «гаілка», «гагілка», «ягілка», «магілка», «галанівка», «лаголайка», «риндзівка» та інші. Кожна місцевість, окрім особливої назви, мала ще й свої традиційні слова веснянок та веселих забав.

Різновидом веснянок є гаївки - пісні, що виконувались тільки у час великодніх свят. Гаївок було багато і різних: для молодших дітей, для старших, для хлопців і дівчат, були й гаївки, у яких парубки та дівчата обирали собі пару. На відміну від гаївок, веснянки обіймають цілий цикл весняних пісень, які співаються від Благовіщення цілу весну. Так, не кожна веснянка є гаївкою, хоч кожна гаївка є веснянкою.

Але, попри все, найголовнішим залишається те, що усі веснянки, як би їх не називали - це ті пісні, що звеселяють людей, несуть в їхні душі красу та оптимізм та є дорогоцінним скарбом ранньої культури наших прапрадідів.

Роль книги у розвитку дитини

Якщо батьки часто читають дитині, то є велика ймовірність, що книга йому стане кращим другом.

 ХХІ століття характерне активним розвитком комп'ютерних технологій та пов'язаних з ними нових носіїв інформації які, в порівнянні з паперовими, забезпечують більшу інформаційну оперативність.

 Українці володіють колосальним духовним і моральним потенціалом, який зосереджений у їхній національній культурі. Через книгу можна швидше оволодіти думками і душами вихованців, а сімейне читання здатне зблизити дітей і батьків, допомогти знайти шляхи взаєморозуміння, загальної культури дітей.

 Якщо дітям постійно читати книги, то у них розшириться уявлення про світ. Вони знайомлять малюка з усіма речами, які його оточують. Коли дитина починає читати сама, то у неї починає розвиватися логічне та образне мислення, що допомагає швидше справлятися з уроками в школі.

 До певного віку дітям читають книги батьки, а потім вони починають самі читати твори. Але навіть якщо ваш малюк вже підріс, не потрібно забувати, що це все ще дитина, з якою потрібно проводити багато часу, в тому числі і спільно читати. Саме такий вид читання має багато переваг:

  • Під час читання батьків і дітей, вони відчувають захищеність і безпеку.
  • У кожному творі є хороші і погані герої, вчинки яких дитина може обговорити з татом чи мамою. Так у дітей і формується поняття добра і зла.
  • Малюки яскраво представляють всі події, які відбуваються в книзі, тому їм важливо поділитися своїми емоціями з близькими людьми.
  • У книгах діти успадковують моделі поведінки. Вони вчаться правильно спілкуватися з людьми, як потрібно поводитися з батьками і друзями і т.д.

 Дитині важливо постійно читати, бо дитинство і дошкільний вік - це той відрізок часу, в який потрібно встигнути сформувати внутрішній світ малюка.

 Книга допомагає сформувати погляди дитини, розуміння навколишнього світу, моральність, культуру і ставлення до людей. Також у дітей під час читання з'являються такі почуття, як милосердя, співчуття, сміливість, доброта та ін. Залежно від книги, дитина навчиться бачити красу в простих речах і цінувати все, що у неї є. Також малюк починає цінувати чужу працю і як важливо допомагати іншим людям. Завдяки цим якостям, які діти дістають із книжок, потім виростає толерантна людина.

Діти з розладами аутистичного спектру

У посібнику представлено план корекційно-розвиткової роботи для дітей із розладами аутистичного спектру, описано традиційні та інноваційні методи, прийоми корекції аутистичних проявів, зразки ігор відповідно до комплексної програми розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт" (за заг. ред. Т. В. Скрипник), рекомендованої Міністерством освіти і науки України.

Посібник адресований фахівцям психолого-педагогічного профілю, які опікуються проблемами дітей із розладами
аутистичного спектра: вчителям-дефектологам, учителям-логопедам, практичним психологам, вихователям корекційних та інклюзивних груп.


Як правильно вчити дитину розмовляти

Ця книга адресована як спеціалістам-логопедам, так і неспеціалістам (батькам та вихователям).

В книзі наведено розвиток мовлення дітей починаючи від народження. Розкриваються різні відхилення від норм в мовленні дітей та шляхи їх подолання. Даються конкретні рекомендації з приводу того, як правильно направляти розвиток мовлення дітей для попередження мовленнєвих порушень та виправлення затримки мовленнєвого розвитку. Описується робота з дітьми при «свіжому» заїканні. Розглядається проблема аутизму. Наводиться методика корегування алалії. Книга буде корисна батькам, вихователям, логопедам, дитячим психологам.


Книга" Дитина із порушеннями мовленнєвого розвитку"

Методичні рекомендації щодо забезпечення навчальних потреб учнів удома і в інклюзивних умовах навчального закладу; поради батькам щодо взаємодії з вчителями та спеціалістами, відстоювання інтересів своєї дитини.

Даний посібник рекомендовано для батьків дітей із затримкою мовного розвитку. Самим поширеним діагнозом є фонетико-фонематичне недорозвинення, тобто порушення процесів формування звуковимовної системи у дітей з різними мовними розладами. Правильне мовлення - це не тільки чітка звуковимова, а й вміння грамотно висловлювати власні думки, загальний розвиток, культура, успішність дитини в цілому.
 Автор посібника надає конкретні поради щодо методики роботи з такими дітьми заради успішного подолання проблем.

© 2019 Інклюзивно-ресурсний центр, вул. Соборна, 107, м. Сміла, 20700
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати